DANIŞMANLIK VE ARACILIK HİZMETLERİ SÖZLEŞMESİ

MADDE 1- TARAFLAR
İşbu Sözleşme aşağıdaki taraflar arasında aşağıda belirtilen hüküm ve şartlar çerçevesinde imzalanmıştır. Taraflardan biri VİSONLİNE VİZE HİZMETLERİ DANIŞMANLIK LİMİTED ŞİRKETİ uluslararası seyahatler ve belge gereksinimlerinde uzmanlaşmış bir danışmanlık firması olup hizmet veren olarak anılacaktır. Diğer tarafta ise Danışmanlık ve/veya aracılık hizmetinden yararlanan olup hizmet alan olarak anılacaktır. İşbu sözleşmeyi kabul etmekle HİZMET ALAN, sözleşme konusu hizmeti onayladığı takdirde hizmet bedelini ve varsa masraf, vergi gibi belirtilen ek ücretleri ödeme yükümlülüğü altına gireceğini ve bu konuda bilgilendirildiğini peşinen kabul eder.Yukarıda belirtilen taraflar arasında aşağıdaki şartlarla iş bu aracılık ve/ veya danışmanlık hizmeti sözleşmesi tanzim edilerek onaylanmıştır.

MADDE 2- TANIMLAR 2
• Sözleşmenin taraflarından VİSONLİNE VİZE HİZMETLERİ DANIŞMANLIK LİMİTED ŞİRKETİ, bu sözleşmede danışmanlık faaliyetine yönelik olarak hizmet alan müşteriye hizmet sunan firmayı; diğer taraf ise, danışmanlık hizmetinden yararlanan gerçek veya tüzel kişiyi ifade etmektedir
• 2- İşbu sözleşmede danışmanlık hizmetinden yararlanan gerçek veya tüzel kişi ise HİZMET ALAN ifadeleriyle adlandırılacaktır.

MADDE 3- SÖZLEŞMENİN KONUSU ve TARAFLARIN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ İLE SÖZLEŞMENİN KAPSAMI
• Hizmet Veren, taraflarca işbu sözleşmede belirlenen ücret karşılığında başvuru formlarının doldurulması, vize başvurusu için belgelerin hazırlanması, sigorta işlemleri ve sürecin takibi, rehberlik, bu süreçte hangi usul ve esaslara uyulması gerektiği konusunda bilgilendirme ve danışmanlık hizmeti sunmayı, hizmet alanın taleplerine bağlı olarak seyahat esnasındaki tur, gezi, otel konaklaması, transfer gibi hizmetlerin sağlanmayı kabul, beyan ve taahhüt etmektedir. Hizmet Veren; devlet uzantılı bir kuruluş, devlet kurumu, resmi bir devlet kuruluşu veya elçilik/konsolosluk temsilcisi olmayıp yapılacak işlemlerle ilgili sonuç taahhütü, garanti yahut yüzdesel anlamda ihtimal vermemektedir. Hizmet Alan ise, yapılacak işlem ve danışmanlık hizmetine karşılık masraf, vergi ve danışmanlık hizmet bedelini ödemeyi, gerekli evrak ve belgelerin temini konusunda hizmet verene yardım ve temin etmeyi kabul beyan ve taahhüt etmektedir

• Hizmet veren tarafından hizmet alana sunulan danışmanlık hizmetleri karşılığında hizmet alan tarafından, taraflar arasında belirlenen danışmanlık hizmeti ücreti ödenecektir. Söz konusu danışmanlık hizmeti ücretinin ödenmesi, hizmet sözleşmesinin hizmet alan tarafından onaylanmasından sonra hizmet veren tarafından belirtilen ve hizmet alana bildirilen ödeme yöntemleriyle yapılacaktır. Şirket tarafından ödemenin banka havalesi, eft veya elden nakit olarak alınması üzerine ödemeye ilişkin fatura, makbuz vb. her türlü belge gecikmeksizin hizmet alana verilecektir/ ulaştırılacaktır. Hizmet alan tarafından iş bu sözleşmenin onaylanması işlemi üzerinden onaylanarak gerçekleştirilecektir. Sözleşmenin onaylanmasına müteakiben danışmanlık hizmet bedeli muaccel hale gelecek olup; hizmet veren ücretin ödenmesini müteakiben danışmanlık hizmeti verecektir. Hizmet alan tarafından iş bu danışmanlık ve/ veya aracılık sözleşmesi onaylanmadığı ve/ veya akabinde ücretinin ödenmediği takdirde taraflar arasında sözleşme kurulmuş olmayacağından hizmet alan tarafından şirkete yönelik hiçbir talep kabul edilmeyecektir. İş bu sözleşme metni hizmet alan tarafından onaylanmadan şirket, hizmet alandan hiçbir ücret talep edemeyecektir. Hizmet sözleşmesi ilişkisi kurulmadan şirket hiçbir şekilde hizmet alandan ücret talep edemez, ödenen ücret de bu durumda şirket tarafından kabul edilemez. Taraflar arasında hizmet akdi ilişkisi kurulmadan şirket lehine hizmet alan tarafından herhangi bir nedenle ücret ödemesi yapıldığı takdirde, ödemenin şirket tarafından tespiti halinde gecikmeksizin hizmet alana yaptığı ödeme iade edilecektir. Verilen hizmet yukarıda da bahsi geçtiği üzere danışmanlık hizmetine ilişkindir. Hizmet veren vize işlemleri, başvuru işlemleri yahut her ne ad altında olursa olsun kesinlik ya da orantısal anlamda bir sonuç taahhüdünde bulunmamakta olup hizmet alan, sözleşmenin başından danışmanlık hizmetinin bittiği ana kadar işbu durumu bilerek sözleşmeyi tanzim ve imza ettiğini kabul, beyan ve taahhüt eder. Hizmet alan tarafından ödenen ücret, başvuru işlemlerinin resmi makamlarca reddedilmesi halinde herhangi bir şekilde iade istenemez. Hizmet alan bahsi geçen durumları ve iade talebinde bulunamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Hizmet veren; uluslararası seyahatler ve belge gereksinimlerinde uzmanlaşmış bir danışmanlık firmasıdır. Hizmet veren; devlet uzantılı bir kuruluş, devlet kurumu, resmi bir devlet kuruluşu veya elçilik/konsolosluk temsilcisi değildir. Yapılacak işlemlerle ilgili sonuç taahhütü, garanti yahut yüzdesel anlamda ihtimal vermemektedir. Hizmet veren yalnızca başvuru formlarının doldurulması, vize başvurusu için belgelerin hazırlanması, sigorta işlemleri ve sürecin takibi, ikamet ve oturum izni şartları gibi iş ve işlemlerde rehberlik ve danışmanlık hizmetleri sunmaktadır. Hizmet veren tarafından; Hizmet alana yönelik olarak sunulan aracılık ve/ veya danışmanlık hizmetlerinin karşılığı olarak talep edilen aracılık ve/ veya danışmanlık hizmet ücreti haricinde hiçbir şekilde ek ödeme talep edilemez.

• Hizmet alan, danışmanlık hizmeti ve belgelerin hazırlanmasını müteakiben ilgili başvurunun yapılması ve tamamlanması hususunda hizmet alan tarafından talep edilen bilgi, belge ve evrakı vereceğini, başvuru sürecinde gerekli bilgileri aktaracağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Aksi halde danışmanlık hizmetindeki gecikmeler yahut başvuru için gerekli evrakın hazırlanmasında yaşanan gecikmelerden hizmet veren sorumlu değildir.

MADDE 4- SÖZLEŞME SÜRESİ VE SORUMLULUK
• İşbu sözleşme; Hizmet Alan Tarafından Hizmet Verene Ait https://visonline.com.tr linkine ait web sitesi üzerinden sözleşme metninin onaylanması ve onaylanmaya müteakiben muaccel hale gelen hizmet bedelinin ödenmesi ile kurulur. Hizmet alan tarafından sözleşmeye ilişkin danışmanlık hizmeti ücretinin, hizmet verene ödenmesi anına kadar şirket herhangi bir danışmanlık hizmeti yürütemediği gibi hizmet alanda işbu hizmetten yararlanmayı talep hakkına sahip değildir. Bu amaçla Hizmet alan tarafından ödemenin banka havalesi yoluyla, EFT yoluyla veya elden nakit olarak Hizmet veren merkezine yapılması anına kadar, hizmet veren tarafından danışmanlık, form tasnifi ve randevu almak başta olmak üzere hiçbir işlem yapılamaz.
• Hizmet alan tarafından şirket’e https://visonline.com.tr web sitesi üzerinden sözleşme metninin onaylandıktan sonra akdin kurulmasının ardından ödeme yapılması halinde; Hizmet veren ödemenin alındığı tarih itibariyle, danışmanlık ve/ veya aracılık hizmetini yerine getirme yükümlülüğü altına girer.
• Hizmet veren tarafından; başvuran Hizmet alana seyahat, vize, sigorta ve diğer hizmetlerle iligli işlemleri ve süreç hakkında bilgilendirme ile hizmet alanın konsolosluklar/ büyükelçilikler nezdinde yapacağı başvurularında izlenmesi gereken prosedür ve gerekli belgelerin neler olduğu hususunda danışmanlık hizmetinin verilmesi ve bununla birlikte hizmet alan tarafından temin edilmesi gereken bilgi ve belgelerin temini ile randevu başvurusu hizmetlerinin tamamlanması ile hizmet verenin danışmanlık hizmetine ilişkin tüm yükümlülüğü sona erer. Başvuruların reddedilmesi yahut başkaca sebeplerle yapılan işlemlere ilişkin hizmet alan tarafından hizmet verene tekrar başvuru yapılması halinde ücret gerektiren yahut tekrar başvuruya ilişkin danışmanlık hizmeti gerektiren haller dışında bilgi verilmesi ile ilgili süreçte tekrardan ücret talebinde bulunulmayacaktır. Ancak yeni başvuru ya da yeni işlem yapılması halinde sözleşmenin yeniden imza edilmesi ve belirlenen ücretin tekrar ödenmesi gerekmektedir. Ayrıca iş bu sözleşmede belirtilen şekilde , taraflarca belirlenen usul ve esaslara uygun olarak danışmanlık ve / veya aracılık hizmetlerinin yerine getirildiği halde, hizmet alana ilgili resmi kurum tarafından başvurunun reddedilmesi vb. tüm haller başta olmak üzere hizmet alanın amacına ulaşamadığı tüm hallerde hizmet veren, hizmet alan tarafından kendisine ödenen danışmanlık hizmeti ücretini iade etmekle yükümlü değildir. Ayrıca hizmet alan tarafından 3. Kişiler ile gerçekleştirilecek işlemlerin, hizmet veren açısından herhangi bir bağlayıcılığı bulunmamaktadır.

MADDE 5- ÜCRET
• Hizmet veren tarafından, verilecek danışmanlık hizmet bedeli, danışmanlığın kapsamına göre her defasında ayrı belirlenir. Hizmet alanın istekleri doğrultusunda belirlenecek hizmet bedeli, mail yahut işbu sözleşmenin onaylanmasını müteakiben kabul edilmiş sayılacak olup hizmet alan tarafından ödeneceği taahhüt edilmiş sayılır. Hizmet alanın istekleri ve danışmanlık hizmetine uygun olarak kişi başı 3000-3500 Miktarları arasında danışmanlık hizmet bedeli farklılık gösterebilmektedir. Taraflarca işbu sözleşmenin onaylanmasından önce ücret hususundaki bedel mail yolu ile bildirilecek olup işbu sözleşmenin imzalanması ile birlikte ücret- miktar hizmet alan tarafından kabul edilmiş sayılacaktır
• Hizmet Veren tarafından, fatura bilgilerinin mail atılmasını müteakiben alınan bedele ilişkin fatura tanzim edilmek suretiyle hizmet alana gönderilecektir. Hizmet Veren’ in fatura düzenleme yükümlülüğünü yerine getirmemesi halinde, hizmet alan tarafından yapılacak talebe istinaden 3 iş günü içerisinde faturanın tanzim edilerek hizmet alana gönderilmesi gerekmektedir.

MADDE 6- SÖZLEŞMENİN FESHİ
• İş bu sözleşmenin; hizmet alan tarafından, şirket’e ait olan https://visonline.com.tr sitesi üzerinden onaylanarak kurulmasından sonra hizmet alan tarafından feshi halinde, fesih öncesinde şirket tarafından danışmanlık ve/ veya aracılık hizmetlerinin gerçekleştirilmesinden kaynaklı olarak yapılan hizmetin bedeli hiçbir şekilde hizmet alan tarafından istenemez.
• İş bu sözleşmenin şirket tarafından, hizmet alan’ın şirket’e ait https://visonline.com.tr sitesi üzerinden sözleşmenin onaylanması ile yürürlüğe girmesinden sonra şirket tarafından feshi halinde, şirket, hizmet alan tarafından fesih anına kadar yapılan tüm ödemeleri ödeme tarihine kadar işlemiş ve işleyecek olan yasal faiziyle birlikte hizmet alan’a gecikmeksizin iade etmek zorundadır. Hizmet alan tarafından enflasyon sebebiyle uğranılan zararın tazmini istenemeyeceği gibi hizmet alan işbu bedelden başkaca herhangi bir tazminat talebinde bulunmayacağını kabul beyan ve taahhüt eder.

MADDE 7- TEBLİGAT
• Aksi belirtilmedikçe, iş bu sözleşme çerçevesinde yapılacak her türlü ihbar, talep ve diğer bildirimler, yazılı olarak ve elden teslim sureti ile veya iadeli taahhütlü posta (ön ödemeli) veya uluslararası tanınmış bir kurye (günlük dağıtım yapan) servisi ile tarafların yukarıda belirtilmekte olan adreslerine veya tarafların bu amaçla diğerine yazılı bir ihbar ile bildireceği diğer bir adrese gönderilecektir.
• Taraflar yukarıda belirtilen adreslerinin kanuni tebligat adresleri olduğunu, bunlarda meydana gelebilecek değişiklikleri karşı tarafa derhal yazılı olarak bildirmeyi, aksi halde bu adreslere yapılacak tebligat ve bildirimlerin hukuken geçerli bir tebligatın tüm hüküm ve sonuçlarını doğuracağını kabul ederler.

MADDE 8- YETKİLİ MAHKEME
İş bu sözleşmeden doğan ve doğacak olan her türlü hukuki uyuşmazlık ve ihtilafın çözümüne ilişkin taraflar Ankara Merkez Mahkemeleri ve İcra Daireleri’nin yetkili olduğunu beyan ve kabul ederler.

MADDE 9- YÜRÜRLÜK
İş bu sözleşme; şirketE ait olan https://visonline.com.tr web adresinde yer alan sözleşme metninin hizmet alan tarafından kabul edilip, onaylandığını bildirmesiyle, onaylama işleminin hizmet alan tarafından gerçekleştirilmesiyle yürürlüğe girer. Hizmet alan; onaylama işlemi ile birlikte şirket tarafından danışmanlık hizmetlerinin iş bu sözleşmede yer alan usul ve esaslara göre gerçekleştirileceğini kabul ve beyan eder.

keyboard_arrow_up